domingo, 25 de abril de 2010

Benvinguts!

Periodistes, lectors d'aquests periodistes i gent a la que ni li va ni li ve el periodisme; sigueu tots benvinguts a aquest nou bloc! Inicio aquest projecte per intentar reflexionar sobre temes que, tot i que són discutits arreu, amb prou feiens els podem veure escrits en algun lloc web - menys encara en un diari. Parlo de la falta de rigor, d'ètica i de correcte aplicació de les normes professionals que caracteritzen els mitjans espanyols a dia d'avui. Demano disculpes per endavant per si en algunes de les publicacions em permeto la llicència de criticar certes plataformes que, en tot cas, es mereixen per moltes raons els meus respectes.
Així doncs, tot presentat. Fins aviat!

3 comentarios:

  1. Personalment considero que és la manera de fer del periodisme de la caverna mediàtica,sempre exposen una visió subjectiva, sempre tercivergen les versions...però això ve de massa lluny. Cal dir que el ''Marca'' no és dels pitjors, crec que l'AS o l'SPORT són molt més subjectius, en canvi elmundodeportivo i Marca són dels que més s'apropen a la realitat, destacant que sempre deixen anar una pinzellada de subjectivisme escombrant cap a casa

    ResponderEliminar
  2. Como barcelonista es facil criticar a un periódico como este xo es fácil ver como sus propios lectores,la mayoria madridistas...ke llevan años y años leyendo el periódico critican abiertamente la nueva postura del diario...llevaba a cabo por su director Eduardo Inda....con el amarillismo por bandera....pero la respuesta de sus periodistas a esas quejas es que las ventgas del periódico han aumentado asi ke mientras el amarillismo siga vendiendo más...este es el cámino que seguira la prensa...

    ResponderEliminar
  3. Totalmente de acuerdo con la entrada del Sr. Yoki1983. La finalidad de un periódico, que al fin y al cabo no deja de ser una empresa proporcionando un producto, es el de ampliar beneficios año tras año... es la ley del mundo actual, y eso no se puede cambiar. Hasta entonces, pues, sustituir la sensatez por el sensacionalismo será la opción más fácil... desgraciadamente. Creeis que existe la opción de encontrar un camino donde convivan las ventas y la objetividad?

    ResponderEliminar